Saturday, November 30, 2019

Bila Phone Di Hijack Makhluk Comel

Hai lah badan. Nak marah tak boleh. Nak membebel pun bukan orang faham. Nak sorok pun susah juga sebab kita kita sentiasa nak tengok whatsApp. Jadinya, apa penyelesaiannya bila phone di-hijack makhluk comel yang selalu ketawa riang bila dapat phone kita?

Makhluk comel tersebut... Tak lain tak bukan anak buah aku lah, haha.

Bila Phone Di Hijack Makhluk Comel

Bila Phone Di Hijack Makhluk Comel
Bukti hijack.
Nasib comel. Takpelah acik ampunkan.

Ini latest photo. Tak sedar bila diorang main phone aku. Tahu-tahu je dah ada gambar tersengih ni. 

Baca juga : Alahai Cik Burung

Ada sekali tu, phone mak aku penuh dengan gambar diorang je. Same pose, 500++ photo. How they did that eh? 

Kadang-kadang makcik diorang ni bertukar menjadi naga berapi jugak, nak-nak bila kita buka phone je mulalah nak mengendeng. Padahalkan tv kartun tu terbuka je. Bila kita nak tukar tak boleh. Lepas tu, phone kita pun diorang nak pulun?

Aih, tak boleh jadi ni.
Pantang acik ko berserah sebelum berjuang. Sorry Lisa, berserah itu pasrah, I tak setuju!

Makanya, selain unlock phone guna thumb print (standard la sebab selalu lupa pattern, kahkah) sekarang main phone bila keadaan tenang. Ataupun godek phone disebalik bantal. 

Kelakar jugak sebab kadang-kadang dah sorok phone, pun tetiba penuh je muka makhluk comel ni. Nasib baik comel kan? Hai lah anak ....



No comments:

Post a Comment

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Random

randomposts

Labels

Adsense (11) Dunia Cikgu (8) food (95) Lifestyle (81) Personal (56) Resepi (33) Tips blogging (38) travel (44)