SweetMuslimah.com

Thursday, October 15, 2015

Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H


Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H. Sempat lagi nak join Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H oleh bro otai Hasrul Hassan ni. Khas untuk blogger baru, rasanya aku pun masih tergolong dalam kategori blogger baru, hiks :p. Baru setahun aktif balik, kira baru la tu kan, ye tak?


Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H

Kelebihan sertai Segmen Bloglist Blogger Baru Hasrul Hassan ni?
Blog kita (terutama blog baru macam aku, ehem :p) akan menerima backlink percuma secara tidak langsung dari blog HH. Ada juga kemungkinan untuk mendapat tempias trafik dari blog HH yang mempunyai purata 10,000 pageview setiap hari. Hah, banyak tu 10,000 PV. Dapat tempias 0.1% pun dah cukup bahagia :)

Tarikh akhir untuk sertai segmen ni adalah pada 16 Oktober 2015. All the best !

Segmen Bloglist Blogger Baru 1437H
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

5 comments

Tulis comments

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+