-Lifestyle-Food-Travel-

Kalau tak suka, tutup je !

October 31, 2015 7
Tadi macam biasa, rutin hari Sabtu pukul 5.00 petang tengok Running Man ! Haha. Rutin setiap minggu, even Running Man episod lama, ulangan s...

Sowie awark. Saia tak kuad...

October 28, 2015 20
Selama ni aku yakin je dengan berat badan. Walaupun selama ni mak selalu suruh kurangkan berat. Tapi apa aku kisah. Aku rasa ok je? Baju-baj...

Akhirnya berangin jugak

October 24, 2015 6
Hi ! Akhirnya, selepas bertarung bermandi peluh untuk beberapa bulan, dapat juga beli kipas baru untuk bilik tu. (Saja tunggu gaji, tak ma...

I'm a backpacker: Korea

October 23, 2015 5
I'm a backpacker: Korea | Apa rasanya menjadi backpacker di Korea ? Seorang diri tanpa ada sebarang kenalan.  Bagaimana mahu menghada...

Resepi Bubur Asyura

October 22, 2015 4
Hai ! Siapa yang puasa sunat hari ni angkat tangan ! Yey. Bagusnya awak-awak semua sebab kita tak pose pun :p. InshaAllah esok baru nak sta...

Doa Ketika Cuaca Buruk (Jerebu)

October 22, 2015 2
DOA KETIKA CUACA BURUK (JEREBU) Ya Allah, sesungguhnya kami memohon kebaikan dari angin dan cuaca ini dan kebaikan apa yang ada padan...

Jerebu kembali menyerang Malaysia !

October 19, 2015 10
Jerebu kembali menyerang Malaysia ! | Hurm. Hari Sabtu keluar awal dari rumah untuk ke Majlis Konvokesyen. Masa keluar tu awal pagi lagi, t...