Nurul Shahira:

Tuesday, September 15, 2015

# #exchangefeedgroup # segmen-contest & giveaway

Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015

Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015

Segmen irrayyan : Hari Malaysia 2015

Hai. Hari ni Mummy Irra a.k.a Pengetua EFG buat 1 simple segmen. Sempena Hari Malaysia 2015. Jum lah ikut sebab syarat penyertaan pun senang betul. 

1) Follow blog irrayyan.com
2) letakkan banner segmen irrayyan di atas pada permulaan entri
3) Tajuk Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 dan linkkan ke entri ini (irrayyan.com)
4) Letakkan satu gambar anda sempena Hari Malaysia. Gambar boleh selfie/wefie atau gambar biasa
5) Berikan caption ringkas berkaitan gambar tersebut

Tu jer. Mudah. Simple. Sonang sangat kan?


Merdeka itu, perlu ada dalam diri setiap kita. Merdeka fikiran, merdeka perilaku dan yang paling penting, setiap kita merdeka dalam apa jua tindakan.
Be proud & live life to the fullest! =)

*************

Tarikh tutup penyertaan adalah 16/9/2015 , jam 6 petang. Lebih dari jam 6, mommy dah tak kira. Nasib lah siapa lambat! Hehe =D



10 comments:

  1. memang respeklah cikgu-cikgu kalau buat ayat ! terbaiklah.. Selamat Hari Malaysia , all the best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, rasanya ayat Sha tu paling sempoi. Cehhhhhh, ekeke =D

      Delete
  2. tq sha join segmen.

    "Be proud & live life to the fullest!"

    ReplyDelete
  3. Ok semua senyum cantik sekali.... #sehatisejiwa good luck

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Sebab time ni sekali dengan majlis raya. Tu yang meriah semacam =)

      Delete

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Follow Us @soratemplates

Followers

Google+