SweetMuslimah.com

Tuesday, September 15, 2015

Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015

Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015

Segmen irrayyan : Hari Malaysia 2015

Hai. Hari ni Mummy Irra a.k.a Pengetua EFG buat 1 simple segmen. Sempena Hari Malaysia 2015. Jum lah ikut sebab syarat penyertaan pun senang betul. 

1) Follow blog irrayyan.com
2) letakkan banner segmen irrayyan di atas pada permulaan entri
3) Tajuk Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015 dan linkkan ke entri ini (irrayyan.com)
4) Letakkan satu gambar anda sempena Hari Malaysia. Gambar boleh selfie/wefie atau gambar biasa
5) Berikan caption ringkas berkaitan gambar tersebut

Tu jer. Mudah. Simple. Sonang sangat kan?


Merdeka itu, perlu ada dalam diri setiap kita. Merdeka fikiran, merdeka perilaku dan yang paling penting, setiap kita merdeka dalam apa jua tindakan.
Be proud & live life to the fullest! =)

*************

Tarikh tutup penyertaan adalah 16/9/2015 , jam 6 petang. Lebih dari jam 6, mommy dah tak kira. Nasib lah siapa lambat! Hehe =D



Segmen irrayyan | Hari Malaysia 2015
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

10 comments

Tulis comments
avatar
September 15, 2015 at 5:12 PM

memang respeklah cikgu-cikgu kalau buat ayat ! terbaiklah.. Selamat Hari Malaysia , all the best.

Reply
avatar
September 15, 2015 at 6:18 PM

tq sha join segmen.

"Be proud & live life to the fullest!"

Reply
avatar
September 15, 2015 at 10:24 PM

bestnya gambar....good luck sha

Reply
avatar
September 16, 2015 at 8:34 AM

Ok semua senyum cantik sekali.... #sehatisejiwa good luck

Reply
avatar
September 18, 2015 at 4:17 PM

Haha, rasanya ayat Sha tu paling sempoi. Cehhhhhh, ekeke =D

Reply
avatar
September 18, 2015 at 4:18 PM

Sebab time ni sekali dengan majlis raya. Tu yang meriah semacam =)

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+