SweetMuslimah.com

Wednesday, September 30, 2015

Cashout & 28 On-Going CPUV Nuffnang

Alhamdulillah. Berjaya cashout Nuffnang untuk kali kedua. Jenuh juga nak menunggu boleh cashout. Bila dah boleh, sayang pulak nak cashout sebab tengok CPUV tengah berlumba-lumba keluar.
Reset semula ke RM 0.00. Menabung semula lah kita nampak gayanya. 


Alhamdulillah lagi sekali. Rezeki baru naik cuti Aidil Adha. Mencanak naik pula CPUV sampai 28 ketul! Tenkiu for those yang rajin kelik iklan kitew yew. Mehehehe =)


Cashout & 28 On-Going CPUV Nuffnang
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

12 comments

Tulis comments
avatar
September 30, 2015 at 11:28 AM

alhamdulillah. tahniah awak.
PG isi tabung kamu semulalah kalau gitu :)

Reply
avatar
September 30, 2015 at 12:07 PM

untung la dh cash out. sy baru penah skali. tu pun xsmpai Rm100 pun :D apapun alhamdulillah!

Reply
avatar
September 30, 2015 at 12:16 PM

bestnya.. tapi dr dulu mmg tak pandai la bab Nuffnang ni..hehehe

Reply
avatar
September 30, 2015 at 1:38 PM

Omg sampai 28 ketul on going yer. Tahniah Sha....

Reply
avatar
September 30, 2015 at 3:57 PM

TQ. Kita isi tabung awak jugak =)

Reply
avatar
September 30, 2015 at 3:57 PM

Tunggu berbulan jugak tu nak cashout =)

Reply
avatar
October 1, 2015 at 11:54 AM

xde perubahan sgt, gemuk cenggini jgk,, akhirnya saya mengalah, smlm dah mkn nasi,,haha

Reply
avatar
October 2, 2015 at 9:58 AM

Oho, takpe takpe. Boleh try lagi =)

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+