Wednesday, September 30, 2015

# Nuffnang

Cashout & 28 On-Going CPUV Nuffnang

Alhamdulillah. Berjaya cashout Nuffnang untuk kali kedua. Jenuh juga nak menunggu boleh cashout. Bila dah boleh, sayang pulak nak cashout sebab tengok CPUV tengah berlumba-lumba keluar.
Reset semula ke RM 0.00. Menabung semula lah kita nampak gayanya. 


Alhamdulillah lagi sekali. Rezeki baru naik cuti Aidil Adha. Mencanak naik pula CPUV sampai 28 ketul! Tenkiu for those yang rajin kelik iklan kitew yew. Mehehehe =)


12 comments:

  1. alhamdulillah. tahniah awak.
    PG isi tabung kamu semulalah kalau gitu :)

    ReplyDelete
  2. untung la dh cash out. sy baru penah skali. tu pun xsmpai Rm100 pun :D apapun alhamdulillah!

    ReplyDelete
  3. bestnya.. tapi dr dulu mmg tak pandai la bab Nuffnang ni..hehehe

    ReplyDelete
  4. Omg sampai 28 ketul on going yer. Tahniah Sha....

    ReplyDelete
  5. xde perubahan sgt, gemuk cenggini jgk,, akhirnya saya mengalah, smlm dah mkn nasi,,haha

    ReplyDelete

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Follow Us @soratemplates

Followers

Google+