SweetMuslimah.com

Wednesday, August 19, 2015

Stylo Outfit - Kedai Jersi Bola Murah

Jersi Bola Murah

Jersi berkualiti, harga murah

jersi murah

Musim bola sepak antarabangsa telah pun bermula. Bagi yang kaki bola, perkara utama yang perlu ada ialah Jersi Bola
jersi murah
Memang wajib pakai jersi bola bila kita nak tengok bola dekat mamak ataupun di bawa pergi jalan-jalan.

Jadi, macam mana nak dapatkan jersi bola ni? Jom kita terjah Stylo Outfit.

Pelbagai jenis jersi

Nak tahu apa yang Stylo Outfit ada? Jom kita tengok.
Antara jersi yang di jual di  Stylo Outfit ialah:
     1. Jersi EPL
     2. Jersi La Liga
     3. Jersi Serie A
     4. Jersi League 1
     5. Jersi kelab Jepun

dan tak lupa juga:-
     6. Jersi kelab Malaysia
     7. Jersi Malaysia

Kalau yang berminat dengan kelab Eropah tu, boleh la beli jersi kelab Eropah. Mana yang suka kelab Malaysia, boleh jugak beli jersi Selangor ke, JDT ke, Kelantan ke, Negeri Sembilan ke.

Harga berpatutan

Dekat Stylo Outfit ni, harga jersi di jual mengikut gred/kualiti jersi itu sendiri. Terdapat 2 jenis gred/kualiti jersi iaitu:-
     1. Gred AAA - RM45.00 (termasuk pos)
     2. Gred PI (player issue) - RM56.00 (termasuk pos)
Macam mana harganya? Ok kan? Murah dah tu. Termasuk pos lagi tu!!!!

Jam tangan tawaf

Selain jersi, Stylo Outfit juga menjual jam tangan tawaf untuk lelaki ada, untuk perempuan pun ada.


Apa lagi tunggu?
Jom kita terjah Stylo Outfit dengan klik banner kat bawah ni.






Stylo Outfit - Kedai Jersi Bola Murah
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

6 comments

Tulis comments
avatar
August 19, 2015 at 10:18 AM

Sembelit ketika hamil? Seksanya, ikuti langkah-langkah pencegahan di sini : SEMBELIT KETIKA HAMIL

Reply
avatar
August 19, 2015 at 12:15 PM

murah gak barangan yang dijual..

Reply
avatar
August 19, 2015 at 1:44 PM

Murah jugak. Sangat recomended untuk peminat bola =)

Reply
avatar
August 19, 2015 at 2:35 PM

Cantiknya jersi yang dijual. Harga pun berpatutan. Kena singgah ni!

Reply
avatar
August 19, 2015 at 4:03 PM

Singgah, jangan tak singgah =)

Reply
avatar
September 29, 2016 at 10:31 AM

fuhhh siapa peminat jersi ni mau telan air liur. hahaha

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+