SweetMuslimah.com

Wednesday, July 1, 2015

Tuan tanah tak larat..

Tak larat...

Aduh, Tuan Tanah tak larat nak berfikir bulan-bulan puasa ni. Tak tahu lah kenapa, puasa kali ni, satu kerja pun tak jalan. Sebab tu blog pun lama tak berupdate T_T

Bila penat, memang tak boleh berfikir. Lepas buka puasa pula, lepas siap solat semua, cepat pula mengantuknya. Pukul 9.30 malam dah pengsan. 
Melampau-lampau betul puasanya kan? Kalah mak orang anak 3, opppsss, hehe.

Tapi, hari ni, inshaAllah, kembali menjadi gagah perkasa, muahahaha. Jadi, tolong singgah kat sini lagi ye nanti =D

P/s: Giveaway Mega Raya by Azhafizah.com dah menutupkan tirai. Korang semua ada join GA tu? Kalau ada, sila lah periksa no bertuah masing-masing. Mana tahu rezeki raya, dapat kuih raya? Baju? Jadi, sila periksa kat >>SINI<< ye. (pesanan penaja bertuah).



Tuan tanah tak larat..
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

1 comments:

Tulis comments
avatar
July 1, 2015 at 1:01 PM

patutlah lama menghilang.. hehe

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+