SweetMuslimah.com

Wednesday, July 29, 2015

Tinggal 9 CPUV yang menari

9 CPUV Nuffnang di blog | Assalamualaikum. Baru nak mula aktif merapu. Masa puasa hari tu aku lemah longlai almost sebulan! Teruk nau puasanya, ceh. Kerja di ofis berjalan seperti biasa, tapi bila buka je blog, konon nak bercerita terus tangan jari kiri kanan macam kena parkinson. Otak pun blank semacam. Last-last, selamat tinggal romeo! Eh. Selamat tinggal blog, ahaks.

Tapi, dalam blank-blank pun, alhamdulillah Nuffnang masih memberi duit raya. Ini semua hasil korang yang rajin datang sini, entah cari apa aku pun tak tahu, kehkehkeh. Tapi duit raya aku nak simpan dulu bagi nampak berkepuk sikit, biar beranak-pinak dulu. Keluar masa Raya Haji lagi best kut?

CPUV Nuffnang Julai 2015

Tinggal 9 sahaja CPUV yang menari disini. Semuanya CPUV untuk bulan Julai ini. Bulan-bulan lain semua dah credited. Minta-minta lama sikitlah korang duduk sini sebelum credited ye.


Tinggal 9 CPUV yang menari
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

6 comments

Tulis comments
avatar
July 29, 2015 at 9:56 AM

Banyak lah tu cpuv. Heheh :D

Reply
avatar
July 29, 2015 at 10:15 AM

tahniah....jom teruskan bw...kita dpt duit raya...kawan-kawan pun dapat duit raya...

Reply
avatar
July 29, 2015 at 11:04 AM

heee sama laaa kite.. tu je yg ditinggalkan.. ^_^

Reply
avatar
July 29, 2015 at 1:35 PM

Lebih dari satu boleh la kata banyak, hihi =D

Reply
avatar
July 29, 2015 at 1:38 PM

Jum. Baru nak start bw balik =D

Reply
avatar
July 29, 2015 at 1:38 PM

Kan. Tak de yang baru lagi. Dah masuk musim slow agaknya

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+