Wednesday, July 29, 2015

# Nuffnang

Tinggal 9 CPUV yang menari

9 CPUV Nuffnang di blog | Assalamualaikum. Baru nak mula aktif merapu. Masa puasa hari tu aku lemah longlai almost sebulan! Teruk nau puasanya, ceh. Kerja di ofis berjalan seperti biasa, tapi bila buka je blog, konon nak bercerita terus tangan jari kiri kanan macam kena parkinson. Otak pun blank semacam. Last-last, selamat tinggal romeo! Eh. Selamat tinggal blog, ahaks.

Tapi, dalam blank-blank pun, alhamdulillah Nuffnang masih memberi duit raya. Ini semua hasil korang yang rajin datang sini, entah cari apa aku pun tak tahu, kehkehkeh. Tapi duit raya aku nak simpan dulu bagi nampak berkepuk sikit, biar beranak-pinak dulu. Keluar masa Raya Haji lagi best kut?

CPUV Nuffnang Julai 2015

Tinggal 9 sahaja CPUV yang menari disini. Semuanya CPUV untuk bulan Julai ini. Bulan-bulan lain semua dah credited. Minta-minta lama sikitlah korang duduk sini sebelum credited ye.


6 comments:

  1. Replies
    1. Lebih dari satu boleh la kata banyak, hihi =D

      Delete
  2. tahniah....jom teruskan bw...kita dpt duit raya...kawan-kawan pun dapat duit raya...

    ReplyDelete
  3. heee sama laaa kite.. tu je yg ditinggalkan.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Tak de yang baru lagi. Dah masuk musim slow agaknya

      Delete

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Follow Us @soratemplates

Followers

Google+