SweetMuslimah.com

Friday, May 15, 2015

Fenomena tajuk filem drama suami isteri.

Masa aku pergi PBAKL 2015 baru-baru ni, tak tahu pun yang pelakon-pelakon Filem Suami Aku Ustaz ni akan turun ke situ. Nora Danish and the geng datang weh, haruslah tempat tu sesak gegak gempita. Seriusly tak tahu. Lepas tengok bunting terpacak kat tepi tepi dewan, baru prasan.

Tapi namanya nak tunggu jumpa artis? Sori lah. Tak kuasa aku nak berhimpit berlaga-laga bontot, haish. Seram cheq. T_T

Tak beli novel pun tak ape kut? Sebab nak tengok filem dia terus. Baru tak ada perasaan bias. Ekekeke, boleh ke gitu? Wahahahaha. Kalau dalam tv, drama Dia Isteri Luar Biasa, di layar perak keluar filem Suami Aku Ustaz.




Dah jadi trend agaknya. Drama / Filem tajuk suami / isteri / boipren / gelpren. Esok-esok keluar tajuk anak kut? Mehmehmeh :D


P/s: Kalau ada pelakon adaptasi novel genre thriller / seram meroyan / hantu, okeh. Korang akan nampak aku terselit kat celah-celah tu. Kalau dapat terselit kat celah-celah props hantu puaka, lagi best agaknya :D




Fenomena tajuk filem drama suami isteri.
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

4 comments

Tulis comments
avatar
May 15, 2015 at 11:42 AM

Itulah, macam-macam tajuk, suamiku kerja doktorlah, suami seorang pekerja kilanglah. Macam-macam. Tapi penontonnya, hamboi, ramai. Hahahaha

Reply
avatar
May 15, 2015 at 3:46 PM

kalau kuar tajuk kapel2 cintan cintun kang ada yg marah2 (ustazah jadian) hahahaha

Reply
avatar
May 15, 2015 at 4:07 PM

sangat fenomena nih...ramai sgt yg komen psl tajuk buku suami isteri nihh.adoii..xberapa nak minat.UA tak berapa nak layan sbb jalan cerita lebih kurang kawin paksa..gaduh lepas tu baik..klise sgt..huhuhuhu

Reply
avatar
May 15, 2015 at 4:41 PM

Tajuk, tak boleh blah kan? Hiks.
Tapi biasalah. Itu yg jadi tarikan orang. marketing plan. And its works :D

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+