Monday, May 18, 2015

# drama # Drama Melayu

[Teaser] Dia Isteri Luar Biasa Episod Pertama

Tak sabar rasanya kan nak tengok Drama Dia Isteri Luar Biasa akan bersiaran bermula hari ini pada jam 7.00 malam menggantikan drama Hati Perempuan yang telah tamat minggu lalu dengan happy ending kan? Hehe. Drama Dia Isteri Luar Biasa ini dibintangi oleh Fathia Latiff sebagai Dewi Yusra dan Shukri Yahya sebagai Raden Amzar. 

Sinopsis drama ini rasanya dah ramai yang tahu. Cuma nak tengok, macam mana mantap dan padunya lakonan watak utama Dewi Yusra dengan Raden Amzar kan? Promo drama pun dah bagi sebelum ni. Tapi yang bestnya, TV3 Malaysia ada bocorkan beberapa minit untuk teaser minggu ni. Bagi korang debar-debar, ternanti-nanti pukul 7.00 malam ni nanti, muehehehe :D

Teaser Dia Isteri Luar Biasa Minggu Pertama


Dah tengok? Hahah, mula-mula aje dah tengok orang bergaduh sakan dalam drama ni. Kita tunggu lagi beberapa jam untuk drama ni mula keluar kat tv. Yey.

Dia Isteri Luar Biasa

Dia Isteri Luar Biasa
Kredit: Instagram Nur Fathia @fatiyalatiff

Heroin Teman Lelaki Upahan membawakan watak Kak Long Petir aka Kak Long Raden Amzar. Memetir aje ke kerja Kak Long ku? Ekekeke :D

Nah, ada lagi teaser. Setahu aku, Keith Foo dalam drama ni jadi bestfriend si Dewi Yusra ni. Persoalan yang selalu orang tanya, boleh ke lelaki dengan perempuan jadi bestfriend tanpa ada perasaan?
A video posted by nur fathia (@fatiyalatiff) on
Keith Foo jadi lembut?

9 comments:

  1. walaupon banyak kisah2 isterri itu isteri ni.. takpelah..nak tengok jugakkk..heee

    ReplyDelete
  2. dah baca novel dia.. tak sabar nak tengok dramanya plak.. memang banyak adegan gaduh dalam cerita nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak adegan gaduh ye Eyda? Kita kena sedia fizikal mental lah gini, ekeke :D

      Delete
    2. nak tengok drama pun kena sedia fizikal ngan mental jugak ke Sha? hehehe..

      Delete
    3. Haruslah Eyda. Penat mulut mengomen nanti. Watak utama itu lah, inilah, hehe :D

      Delete
  3. lebih kurang je plot drama sekarang ni kan..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sedikit sebanyak ada jugak kesamaannya..

      Delete
    2. Aah Kak Ana. Jalan cerita lebih kurang aje. Tapi layan aje, hehe

      Delete

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Follow Us @soratemplates

Followers

Google+