Friday, May 29, 2015

# segmen-contest & giveaway

1st Segmen & Giveaway By Afidah Azmi88

1st Segmen & Giveaway by Afidah Azmi88

Jum sertai 1st Segmen & Giveaway by Afidah Azmi88 yang bermula pada 27 May 2015 hingga 27 Jun 2015 ini. Segmen selama sebulan ini menawarkan hadiah kepada 5 orang yang bertuah. Hadiah akan diumumkan pada 28 Jun 2015.


Rasanya aku kenal blog Fida ni masa aku mula-mula aktif blogging bulan 12 tahun lepas. Sebab rajin blogwalking dan komen-komen kat blog picisan aku ni ha. =). Kalau korang nak sama meriahkan segmen ni sekali dengan aku, meh join. Syarat pun senang aje. 

Syarat penyertaan:


  • Buat entry dengan tajuk "1st Segmen & Giveaway By Afidah Azmi88 "
  • Blogger dari Malaysia
  • Backlink kan burung hantu tu..
  • Wajib follow IG afidahazmi88 /  Blog Afidah Azmi88 
  • Tarikh tutup penyertaan adalah 27 June 2015 jam 11.59 pm

Selamat bersegmen uols =)

13 comments:

  1. thanks tau...anyway...good luck :-)

    ReplyDelete
  2. salam..singgah cn good luck
    http://mummysupplementshop.blogspot.com/2015/05/1st-segmen-giveaway-by-afidah-azmi88.html

    ReplyDelete
  3. All the best! ^^

    jom join GA ni -> http://creamylittlediary.blogspot.com/2015/06/june-mini-giveaway-by-shyue-kim.html

    ReplyDelete
  4. ada GA di blog.jemput :) http://sweetsourtheworld.blogspot.com/2015/06/1st-giveaway-by-farah-adila.html

    ReplyDelete
  5. Hi ... Jalan-jalan dari segmen yang sama ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi dan Join contest kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ...

    ReplyDelete
  6. Hi ... Jalan-jalan dari segmen yang sama ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi dan Join contest kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ...

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum dan salam ziarah, saya pun join http://travellogdin.blogspot.com/2015/05/1st-segmen-giveaway-by-afidah-azmi88.html ... sila lah datang ke blog saya.... Good Luck

    ReplyDelete

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Follow Us @soratemplates

Followers

Google+