Tuesday, April 21, 2015

# Personal

Pipi akan sentiasa tembun

Masa mula-mula masuk belajar UTM, berat aku baru 50 kg. Teruskan hidup sebagai pelajar (cewwah ayat, tak boleh blah T_T), berat pun naik sampai 55 kg. Adudududu. Mesti korang kata, eh poyo la pompuan ni. Berat naik 5 kg aje pun? Baru 55 kg. 

Hek. Memang rasa berat okeh time tu. Sebab, dalam kelas aku ada 7 orang perempuan, 37 orang lelaki. Yang lelaki tu tak payah amik kira lah. Yang pompuan tu. Antara 7 orang tu, aku paling besar okeh! PALING BESAR! sob sob sob.

awansayatasana.blogspot.com

Tengok, apesal yang lagi 2 orang tu kecik sangat? Dah nampak aku macam dinasaur yang datang menakluk bumi. Masa ni berat dah 55 kg. Pipi tembun macam pau tak boleh elak. Makan yis banyak sangat agaknya.

awansayatasana.blogspot.com

Bukti lagi. Tambah lagi 2 orang. Kuruih kecik comey semua ada. Masa kitorang pegi Dinner Kelab Automotif. Tema casual. Ntah kenapa dressing aku dah macam pompuan foreigner? Terpengaruh dengan foreigner yang ramai kat kolej tu kut.

Pipi tembun lagi menonjol. Saja ja nak tunjuk T_T

awansayatasana.blogspot.com

Selepas 4 tahun meninggalkan zaman belajar. Join larian amal Pink Ribbon. Dah cerah sikit. Ohoi. Tapi pipi tembun tak boleh hilang. Trademark bawak ke tua gamaknya. Tapi masa ni berat aku dah 75 kg. Horror.  Sob sob sob



Jadi kesimpulan yang boleh aku dapat: Ko kurus ke, gemuk ke, berat 55 kg ataupun 75 kg. Pipi ko akan sentiasa tembun. Sekian, terima kasih.

Tapi, still nak tanya jugak.
Korang, ada senaman untuk kuruskan pipi tak?

12 comments:

  1. tak apa.. tembun it comel macam roti pau.. hehehhe

    ReplyDelete
  2. nak kuruskan pipi? emm banyakkan mengunyah kot. heheheh

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kehkehkeh. Selalu kena cubit kat pipi. Aduudu

      Delete
  4. Replies
    1. Heheheh. Kembang ai tau Kak Eny puji gitu, hewhewhew :p

      Delete
  5. Hihihi...tembam pun comel. Dari muka cengkung...lagk tak cantik tau!

    ReplyDelete
  6. Tembun sikit je pon.. yang penting comel =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. yang penting comel, muehehehe

      Delete

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Follow Us @soratemplates

Followers

Google+