SweetMuslimah.com

Tuesday, April 21, 2015

Pipi akan sentiasa tembun

Masa mula-mula masuk belajar UTM, berat aku baru 50 kg. Teruskan hidup sebagai pelajar (cewwah ayat, tak boleh blah T_T), berat pun naik sampai 55 kg. Adudududu. Mesti korang kata, eh poyo la pompuan ni. Berat naik 5 kg aje pun? Baru 55 kg. 

Hek. Memang rasa berat okeh time tu. Sebab, dalam kelas aku ada 7 orang perempuan, 37 orang lelaki. Yang lelaki tu tak payah amik kira lah. Yang pompuan tu. Antara 7 orang tu, aku paling besar okeh! PALING BESAR! sob sob sob.

awansayatasana.blogspot.com

Tengok, apesal yang lagi 2 orang tu kecik sangat? Dah nampak aku macam dinasaur yang datang menakluk bumi. Masa ni berat dah 55 kg. Pipi tembun macam pau tak boleh elak. Makan yis banyak sangat agaknya.

awansayatasana.blogspot.com

Bukti lagi. Tambah lagi 2 orang. Kuruih kecik comey semua ada. Masa kitorang pegi Dinner Kelab Automotif. Tema casual. Ntah kenapa dressing aku dah macam pompuan foreigner? Terpengaruh dengan foreigner yang ramai kat kolej tu kut.

Pipi tembun lagi menonjol. Saja ja nak tunjuk T_T

awansayatasana.blogspot.com

Selepas 4 tahun meninggalkan zaman belajar. Join larian amal Pink Ribbon. Dah cerah sikit. Ohoi. Tapi pipi tembun tak boleh hilang. Trademark bawak ke tua gamaknya. Tapi masa ni berat aku dah 75 kg. Horror.  Sob sob sob



Jadi kesimpulan yang boleh aku dapat: Ko kurus ke, gemuk ke, berat 55 kg ataupun 75 kg. Pipi ko akan sentiasa tembun. Sekian, terima kasih.

Tapi, still nak tanya jugak.
Korang, ada senaman untuk kuruskan pipi tak?
Pipi akan sentiasa tembun
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

12 comments

Tulis comments
avatar
April 21, 2015 at 11:25 AM

tak apa.. tembun it comel macam roti pau.. hehehhe

Reply
avatar
April 21, 2015 at 12:01 PM

nak kuruskan pipi? emm banyakkan mengunyah kot. heheheh

Reply
avatar
April 21, 2015 at 4:38 PM

Hihihi...tembam pun comel. Dari muka cengkung...lagk tak cantik tau!

Reply
avatar
April 22, 2015 at 4:37 PM

Tembun sikit je pon.. yang penting comel =)

Reply
avatar
April 23, 2015 at 12:44 AM

Kehkehkeh. Selalu kena cubit kat pipi. Aduudu

Reply
avatar
April 23, 2015 at 12:52 AM

Heheheh. Kembang ai tau Kak Eny puji gitu, hewhewhew :p

Reply
avatar
April 23, 2015 at 1:05 AM

Betul tu. yang penting comel, muehehehe

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+