-Lifestyle-Food-Travel-

Cashout nuffnang yang pertama

Alhamdulillah, berjaya cashout Nuffnang untuk kali pertama. Eksaited juga, walaupun nilai yang dicashout tak banyak pun, muehehe. Terima kasihlah kepada blogger-blogger hebat yang banyak bagi inspirasi.

Dan tenkiu very very mucho lah kepada kawan-kawan yang sudi berkunjung ke sini & klik iklan tabung kawen cheq. Tanpa korang, siapalah yang nak baca entry merapu aku ni. Korang semua memang best :)

Cashout Nuffnang
Ucapan macam menang award pulak, bhahaha. Drama sangat T_T 

Yang penting, akaun Nuffnang dah direset ke kosong semula *dah boleh nyanyi lagu kosong-kosong*. Kawan-kawan yang baik hati bolehlah tolong klik lagi ^^




9 comments:

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)