Nurul Shahira:

Sunday, March 15, 2015

# drama # Drama Melayu

[Promo] Teman Lelaki Upahan Episod 21 - 24

Assalamualaikum

Drama TV3 Teman Lelaki Upahan ni dah nak habis. Ada lagi 8 episod lagi tau. Dalam 2 minggu aje lagi.

[PROMO] TEMAN LELAKI UPAHAN EPISOD 21 - 24


Sumber: Youtube Prima Drama+


Drama ni memang aku layan. Dapat pulak housemate semua pun layan sekali, peh, memang havoc habis lah rumah setiap kali tengok drama ni. Mula-mula tengok, fikir jugak, pelakon utama, Ungku Ismail Aziz dengan Elizad Sharifuddin ni, tak adalah minat pun. Tau macam gitu aje. Tapi sekarang, wah, iols minat dah dengan Ungku Ismail Aziz, sebab Ezwan Lutfi sangat comel dalam drama ni, ekekeke :D


Kira, gandingan diorang menjadi, sweet chemistry gitu. Hope, lepas ni ada banyak lagi drama diorang. Siapa geng aku, meh kita tunggu sama-sama lagi 2 minggu aje ye :)





9 comments:

  1. best ye Sha... hat ni kak ana tak ikut lak sirinya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best kak ana, EL tu kelakar . Pecah perut tengok ^^

      Delete
  2. bonde follow... tp selalu maraton je jam 10 mlm keatas...
    1 lagi lakonan Engku Ismail tu terlanjur mencintaan mu setiap sabtu dan ahad.

    layannnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke bonde? Nk kena carik cite terlanjur mencintaimu ni, hehe :D

      Delete
  3. Tak sabar nak tengok esok citer nie ^^

    ReplyDelete
  4. dah nak abis ke? kekadang tengok keadang sebaliknya..

    ReplyDelete
  5. Makin lame cite ni best jugak.. Awal2 dulu rse bosan.. Hihi

    ReplyDelete

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Follow Us @soratemplates

Followers

Google+