SweetMuslimah.com

Sunday, March 15, 2015

[Promo] Teman Lelaki Upahan Episod 21 - 24

Assalamualaikum

Drama TV3 Teman Lelaki Upahan ni dah nak habis. Ada lagi 8 episod lagi tau. Dalam 2 minggu aje lagi.

[PROMO] TEMAN LELAKI UPAHAN EPISOD 21 - 24


Sumber: Youtube Prima Drama+


Drama ni memang aku layan. Dapat pulak housemate semua pun layan sekali, peh, memang havoc habis lah rumah setiap kali tengok drama ni. Mula-mula tengok, fikir jugak, pelakon utama, Ungku Ismail Aziz dengan Elizad Sharifuddin ni, tak adalah minat pun. Tau macam gitu aje. Tapi sekarang, wah, iols minat dah dengan Ungku Ismail Aziz, sebab Ezwan Lutfi sangat comel dalam drama ni, ekekeke :D


Kira, gandingan diorang menjadi, sweet chemistry gitu. Hope, lepas ni ada banyak lagi drama diorang. Siapa geng aku, meh kita tunggu sama-sama lagi 2 minggu aje ye :)





[Promo] Teman Lelaki Upahan Episod 21 - 24
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

9 comments

Tulis comments
avatar
March 15, 2015 at 3:30 PM

best ye Sha... hat ni kak ana tak ikut lak sirinya..

Reply
avatar
March 15, 2015 at 4:26 PM

bonde follow... tp selalu maraton je jam 10 mlm keatas...
1 lagi lakonan Engku Ismail tu terlanjur mencintaan mu setiap sabtu dan ahad.

layannnn

Reply
avatar
March 15, 2015 at 7:10 PM

Ye ke bonde? Nk kena carik cite terlanjur mencintaimu ni, hehe :D

Reply
avatar
March 15, 2015 at 7:11 PM

Best kak ana, EL tu kelakar . Pecah perut tengok ^^

Reply
avatar
March 15, 2015 at 8:55 PM

Tak sabar nak tengok esok citer nie ^^

Reply
avatar
March 16, 2015 at 12:17 PM

dah nak abis ke? kekadang tengok keadang sebaliknya..

Reply
avatar
March 17, 2015 at 12:05 AM

Makin lame cite ni best jugak.. Awal2 dulu rse bosan.. Hihi

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+