Thursday, March 12, 2015

# segmen-contest & giveaway

Nak pos hadiah pemenang mini GA

Ini siapa punya  hadiah ni? Dah nak kena pos. Siapa? Siapa? Siapa? Ekekekekeke :D. Ok, ok, ok, cuma nak bagitahu untuk pemenang Rempah Chef Ammar ni, hari ni atau esok aku dah start pos. Tak tahu apa jenis rempah yang anda semua dapat, sebab aku main taram masukkan aje dalam plastik. Tapi yang pasti, semua orang akan dapat berlainan jenis.


awansayatasana.blogspot.com


Mulanya nak pos awal lagi, tapi, minggu ni agak bizi. Kalau tak bizi pun buat-buat bizi. Bhahahahaha :D


Semoga parcel ni sampai dengan selamat, dan uols berpuas hati dengan hadiah tak seberapa dari aku blogger ikan bilis ni. TQVM sudi support mini GA aku. Harap-harap lepas ni, sudi join lagi ye :)



P/s: Semalam tengok movie "Chappie". Best.best. best. Dan aku pun tak sangka ending dia, errrrr, macam tu. Its a twist. Must watch! Sat g baru cerita na :)

P/s no.2: Tetiba nampak Dev Patel bergaya dalam poster, ekekekeke :D



15 comments:

  1. tahniah kepada pemenang.. mesti diaorang tak sabar menunggu kehadiran hadiah2 nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, tak tau lah diorang ni ingat ke tak eyda, ekekeke :D

      Delete
  2. Lepas siapa yang menag tu kena rajin memasak yer..
    atau pun nak buat kenangan masukkan dalam bekas kaca..
    Ala-ala cinderella gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rugi lah buat masuk dalam bekas kaca, berkulat nanti, hehehe. :D

      Delete
  3. Tak sabar nak tunggu hadiah sampai kat tangan.
    Thanks kak Sha (=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Sha dah pos minggu lepas lagi tau. Sepatutnya dapat dalam hari Selasa gitu. Nanti dah sampai bagitau ye :)

      Delete
  4. Menanti dengan penuh debaran..heheh..thank Kak Sha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berdebar-debar ye? Ekekeke. Tak sabar jugak tunggu, ape Cik Mimie masak nanti ^^

      Delete
  5. Salam .Hee tahniahlah untuk semua pemenang dapat rempah ratus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah, tengah tunggu depa post entry masak-masak ni :)

      Delete

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Follow Us @soratemplates

Followers

Google+