SweetMuslimah.com

Thursday, March 12, 2015

Nak pos hadiah pemenang mini GA

Ini siapa punya  hadiah ni? Dah nak kena pos. Siapa? Siapa? Siapa? Ekekekekeke :D. Ok, ok, ok, cuma nak bagitahu untuk pemenang Rempah Chef Ammar ni, hari ni atau esok aku dah start pos. Tak tahu apa jenis rempah yang anda semua dapat, sebab aku main taram masukkan aje dalam plastik. Tapi yang pasti, semua orang akan dapat berlainan jenis.


awansayatasana.blogspot.com


Mulanya nak pos awal lagi, tapi, minggu ni agak bizi. Kalau tak bizi pun buat-buat bizi. Bhahahahaha :D


Semoga parcel ni sampai dengan selamat, dan uols berpuas hati dengan hadiah tak seberapa dari aku blogger ikan bilis ni. TQVM sudi support mini GA aku. Harap-harap lepas ni, sudi join lagi ye :)



P/s: Semalam tengok movie "Chappie". Best.best. best. Dan aku pun tak sangka ending dia, errrrr, macam tu. Its a twist. Must watch! Sat g baru cerita na :)

P/s no.2: Tetiba nampak Dev Patel bergaya dalam poster, ekekekeke :D



Nak pos hadiah pemenang mini GA
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

15 comments

Tulis comments
avatar
March 12, 2015 at 12:58 PM

tahniah kepada pemenang.. mesti diaorang tak sabar menunggu kehadiran hadiah2 nih..

Reply
avatar
March 12, 2015 at 1:06 PM

Lepas siapa yang menag tu kena rajin memasak yer..
atau pun nak buat kenangan masukkan dalam bekas kaca..
Ala-ala cinderella gitu

Reply
avatar
March 12, 2015 at 2:31 PM

Hahahaha, tak tau lah diorang ni ingat ke tak eyda, ekekeke :D

Reply
avatar
March 12, 2015 at 2:34 PM

Rugi lah buat masuk dalam bekas kaca, berkulat nanti, hehehe. :D

Reply
avatar
March 13, 2015 at 1:48 PM

Tak sabar nak tunggu hadiah sampai kat tangan.
Thanks kak Sha (=

Reply
avatar
March 14, 2015 at 11:10 AM

Menanti dengan penuh debaran..heheh..thank Kak Sha :)

Reply
avatar
March 15, 2015 at 10:52 PM

Kak Sha dah pos minggu lepas lagi tau. Sepatutnya dapat dalam hari Selasa gitu. Nanti dah sampai bagitau ye :)

Reply
avatar
March 15, 2015 at 10:52 PM

Berdebar-debar ye? Ekekeke. Tak sabar jugak tunggu, ape Cik Mimie masak nanti ^^

Reply
avatar
March 19, 2015 at 11:00 AM

Salam .Hee tahniahlah untuk semua pemenang dapat rempah ratus.

Reply
avatar
March 20, 2015 at 1:17 AM

Memang ape sis JM? Ekekeke :D

Reply
avatar
March 20, 2015 at 1:18 AM

Itulah, tengah tunggu depa post entry masak-masak ni :)

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+