SweetMuslimah.com

Thursday, February 12, 2015

Cerita lipat kain baju

Semalam lepas balik kerja, konon semangat sangat nak kemas beg baju. Iye lah, kan hari ni nak balik rumah. Naik belon. Harus cepat ke airport. Takut-takut nanti kena tinggal dek belon, menangis tak berlagu la chek.

Sampai aje rumah berlari naik bilik (semangat macam Watson Nyambek, tapi versi babat berlipat -_-). Buka lampu......klik

'Banyak nye baju yang tak berlipat lagiiiii'


Adoi. Kain baju dari minggu lepas campur minggu ni punya kain, sampai 2 bakul! Semua aku longgok kat tepi dinding. Tunggu semangat-naruto-son goku turun dari langit agaknya. Hihi. Sebab basuh baju guna mesin, kemian basuh aja. Langsung tak tengok kain yang berlonggok tak berlipat kat atas. 

Tolonglah sesiapa inventors terhebat tergenius tercanggih (semua ter lah, hehe) untuk reka mesin lipat kain. Tolonglah. -_-

Lipat baju dalam bakul yang pertama.....SETTLE. DONE. Masa tu dah pukul 11.30 mlm. Mata pun dah mengantuk. Pusing-pusing capai pulak bakul yang kedua. Nak sambung lipat kain. Lepas ni nak kemas beg baju pulak. Tapi kan, tapi kan, tapi kan...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Lipat kain baju

Akhirnya kain baju semua tak sempat lipat. Tuan tanah dah krohhhhhh krohhhh krohhhh.
Maka, tamatlah angan-angan untuk mengemas beg balik kampung 

Tsk tsk tsk -_-

Cerita lipat kain baju
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

4 comments

Tulis comments
avatar
February 12, 2015 at 12:30 PM

tsk tsk meh saya lipatkan. awww sila terharu haha

Reply
avatar
February 13, 2015 at 9:32 AM

Eh, terharunya. Tlglah lipat kain baju ni semua. Nk fengsan tgk kain tinggi gunung ni. Uhuhu

Reply
avatar
February 13, 2015 at 1:45 PM

Hehe...banyak betul baju xberlipat...kalau xsempat nak lipat,hanger je baju. Baju husband sy sume sy hanger sbb klu lipat,dia suka tarik2 je,hbs bersepah sume baju...;-)

Reply
avatar
February 13, 2015 at 2:21 PM

Cadangan bernas jugak tu. Lepas ni boleh buat mcm tu:)

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+