SweetMuslimah.com

Thursday, February 19, 2015

Aktiviti pagi cuti CNY

Hai. 
Happy Chinese New Year
Selamat Tahun Baru Cina
Gong Xi Fa Chai


Comel pulak kambing tak mandi pagi ni:)


Aku mulakan pagi cuti CNY yg happening ni dengan berjoging. *Dah macam kambing jugak, keluar tak mandi* Dah lama giler x buat rutin joging macam pagi hari ni. 2 minggu lepas joging jugak, tapi waktu petang. Itu pun lari-lari anak tenuk sikit, lepas tu dah fenat. Gaya nak pengsan dah macam lari doploh ribu kilometer. -_-

Pagi ni, joging lagi, dengan harapan,
"Tolonglah kecik wahai paha besar balak -_-"

Mlm tadi, dua beradik buahan ni balik. Gegak gempita rumah, dengan suara budak-budak. Rasanya hari ni pun sama, macam ada org jauh nk datang, nk melawat nenek lah oiiii. Jangan pikiaq lain na!



Nah, belanja sikit video anak-anak buahan. Anak sendiri entah bile nak keluar @_@

video







Aktiviti pagi cuti CNY
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

2 comments

Tulis comments
avatar
February 19, 2015 at 12:17 PM

wahh joggingg gituww. baguih~! hehe

awak ditag sinii http://memburucintamu.blogspot.com/2015/02/iphone-5s-giveaway-by-syafiqspecki.html :D

Reply
avatar
February 19, 2015 at 3:45 PM

Itu kalau boleh kata joging. Byk jln dari berlari je -_-

Tq for the tag. Inshaa Allah sy join jap lg:)

Reply

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+