-Lifestyle-Food-Travel-

Cara cara Bakso kegemaran gue

July 26, 2012 0
Bakso. Siapa yang sukaaaaa gilaaaa dengan makanan asal dar Indonesia ni? Kalau tanya mak aku, jawabnye memang tak la. Beliau lagi suka makan...

Waktu berbuka puasa di Sabah

July 24, 2012 0
Tak sangka rupenya dah sebulan setengah weiiiiii keje Sabah ni. Secara tepatnye Tawau. Ok la. Tak ada la beza sangat dengan semenanjung. Cum...

Andai Aku Stress Lagi:)

July 23, 2012 0
Kredit to: KRU Music Ah. Everyone deserve second choice. But I dont think that 'everyone' including u! But its really ...

Government servant, best ke tak?

July 03, 2012 0
Soalan hari ini lepas beberapa bulan. Jadi penjawat awam ni best ke tak? Jangan jawab dulu ye. Simpan dalam hati ketat ketat. Bagi aku. Sa...

kejadian memalukan hari Jumaat

February 25, 2012 0
hari jumaat lepas telah terjadi kejadian yang sangat memalukan!!!!!!!! benci betul. rase macam nak brenti keje..sobsobsob:( memang malu bet...

Garam laut Asante Thailand

January 03, 2012 0
semalam aku buat kerja extrem okeh!EXTREME. just like Myvi lagi best.wahahahahaha aku nak tnye. korang sanggup tak sental muke korang denga...

Sebulan sudah

January 02, 2012 0
after a month working.ape perasaan anda?ms/mr freshie sekalian? bagi aku kan?blur lagi la jugak.but getting better compared to the first ti...