SweetMuslimah.com

Saturday, July 30, 2011

salam ramadhan

salam ramadhan untuk diri sendiri.:)
iye. kenape untuk diri sendiri?sebab mule mule kene tengok diri sendiri dulu. adakah diri kamu ni dah bersedia untuk menempuh ramadhan??
sebab ramadhan ni bulan yang penuh berkat. jadi rugi kalau tak bersedia. nanti rase tak best je sepanjang ramadhan ni.
uhuhuhuhu....cakap mcm nak nasihat orang kn shahira. ko dah sedia ke belum???




jawapan die???????ohohohohoh
insyaAllah...saya akan berusaha menghayati dan mendalami ramadhan kali ini.Amin.


kenape jadi baik sangat ni???kenape??

sebab sekarang cube untuk berubah ke araha kebaikan.ye. tapi kekadang terlebih jugak..hahaha
pape pon.kite mesti cube, selagi hidup.!

dekat area taman ni. hari membantai dah start. untuk 3 hari. jumaat, sabtu ngn ahad ni.
iye. hari membantai untuk puase ye. bukan raye. raye kang hari membantai lain pulak.
untuk orang orang yang duduk dekat area bandar tasik kesuma. kalu rajin datang la ye.
dapat kupon free la.hehehe.

sape tak suke bnde free. cakap!!!!
salam ramadhan
4/ 5
Oleh

Share

Entry Pilihan

Hai. Terima kasih kerana meninggalkan komen. Kak Sha will get back to you sooner =)

Followers

Google+